...:::LANCIA KLUB - FORUM:::...

Právě je pon črc 23, 2018 00:03

Všechny časy jsou v UTC+02:00




Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 74 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 5 Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Příspěvky: 688
Bydliště: Praha 9
Ahoj jen takovej dotazek pro znale lidi mame v praci takove zdrave preni ohledne Lancie ja jako maniak nedam na Lancku dopustit a hanim Wolksvagen/BMW/atd proste vsechny znacky ktere jsou dneska v kurzu ale ktere ja osobne nemusim ano jsou to celkem dobre auta ale ja si myslim ze nebejt Lancie a fiatu tak nemaji nektere technologie sic treba ne tak vylepsena ale nemaji a proto se ptam jake ?? co vynalezla Lancia a Fiat a samozrejmne Alfa :) co dneska pouzivaji ostatni!!! co dala Italie auto svetu ?? Dekuji rad se v praci podelim o poznatky a konecne zavru hubu tem Nemco filum :)

_________________
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike


Naposledy upravil(a) MFENCE 261 dne úte úno 17, 2009 15:41, celkem upraveno 1 x.

Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5516
Bydliště: Nedachlebice
treba samonosna karoserie, jako prvni seriove vyrabeny 6ti valec, samozrejme se jedna o Lancii :)

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:12 
Offline

Registrován: sob zář 29, 2007 18:53
Příspěvky: 107
No, mě osobně akorát nervy :D

_________________
Lancia Kappa 3.0 V6 Automat 150kW
Lancia Dedra SW 1.6 16V LPG 76kW


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Příspěvky: 688
Bydliště: Praha 9
Citace:
No, mě osobně akorát nervy :D

:lol: :lol: :lol: :lol: :supz:

_________________
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:23 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 22, 2006 12:34
Příspěvky: 1298
Bydliště: Děčín
No ALFA 156 bylo prvni seriove vyrabene auto s diesel motorem se systemem vstrikovani Common Rail.

_________________
ex Lancia Y 1.2
ex Lancia Lybra SW 1.8 VVT
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Modrá
ex Lancia Lybra SW 2,4 JTD Intensa Černá
Lancia Delta 1.6 HF
Lancia Lybra SW 2,4 JTD Elegance Šedomodrá


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:26 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 13, 2005 12:03
Příspěvky: 9941
Bydliště: Praha-východ
TDI, JTD...

_________________
Lancia Delta HF Integrale 8v
Lancia Beta 1300
Lancia Delta HPE HF 16v
Alfa Romeo 75 1600 carb
Alfa Romeo MiTo 1.6 JTDm
Fiat Ducato Panorama 2.5TDi
Fiat Punto Cabrio

Iveco Daily I odtahový speciál
ITALMOTORI


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 04, 2008 22:04
Příspěvky: 2056
Bydliště: Praha
ale vymyslel to svycar, to musim jako zakrociti :lol:


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv bře 17, 2005 23:44
Příspěvky: 5516
Bydliště: Nedachlebice
thema jako prvni auto mela elektricky sklapene zpetna zrcatka

_________________
Italy = Lancia
Lancia = Italy


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon úno 16, 2009 23:59 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
Odpověď musíme hledat hluboko v historii a srovnat si pořadí vynálezů motorů a založení automobilek. První auta vznikla samozřejmě v Německu (Daimler) a v tehdejším Rakousko-Uhersku (President) a taky ve Francii (Peugeot). V podstatě všechny začínající automobilky nejdříve používaly motory Daimler, než se odhodlaly k vlastním konstrukcím. Fiat (Fabricca italiana automobili Torino) byl založen až v roce 99 skupinou průmyslníků kolem rodiny Agnelliových.
Italové přinesli do automobilů odvahu experimentovat s moderními materiály a zkoušet neobvyklé konstrukce. Německá škola byla, řekl bych, konzervativní a vyznávala robustní konstrukce, ale v Itálii to byl pravý opak - šlo o vzhled, dobré jízdní vlastnosti a rychlost. V Německu se DKW hodně věnovalo vývoji dvoutaktních motorů před druhou sv. válkou - což byla z dnešního pohledu tak trochu slepá ulička. V té době měla Lancia a jiní výše zmíněnou samonosnou karoserii, hliníkové hlavy válců, běžné byly DOHC rozvody, různé elektrické výbavy atd. Druhá sv. válka s odvětvím hodně zamíchala a Itálie z ní vyšla celkem dobře a např. Alfa Romeo mohla pokračovat s výrobou elegantních předválečných modelů, zatímco BMW vyrábělo tříkolky Isetta...
Škodovka se postavila na nohy s motorem Walter, který byl licencí Fiatu Ballila a ten se používal v modelech Spartak, Felicia a v podstatě donedávna v TAZ 1503 - to je skoro 80 let s mírnými modifikacemi (!)
Fiat postavil na kola SSSR (Fiat 124 v licenci a kompletně na zelené louce postavená automobilka v Togliati)
Fiat 126 polski je licence Fiatu 126 (modernizovaný typ 500)
Fiat 125 polski - Fiat 125
Zastava 1100 = Fiat 128 vyráběný v Jugoslávii
Seat 600 = Fiat 600 vyráběný ve Španělsku - potom Seat Malaga a Ibiza - platforma Fiatu Ritmo/Regata
Fiat tedy ve velkém postavil na kola SSSR, Polsko, Jugoslávii, Španělsko a Jižní Ameriku.

_________________
xxxx


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 00:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Příspěvky: 688
Bydliště: Praha 9
NO KURKYNE klobouk dolu

_________________
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 00:34 
Offline

Registrován: sob úno 23, 2008 13:32
Příspěvky: 123
Bydliště: Blansko
Tomu říkám výklad =D> =D> =D>

_________________
Lancia Kappa Coupe 2.0 turbo 16v


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 10:13 
Offline
Člen klubu
Člen klubu
Uživatelský avatar

Registrován: čtv čer 30, 2005 14:50
Příspěvky: 7052
ale, zas tak obsáhlé to není... :)

_________________
xxxx


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 10:47 
Offline
Administrator
Administrator
Uživatelský avatar

Registrován: úte bře 15, 2005 22:09
Příspěvky: 5239
Bydliště: Praha
Honza mi jednou posílal překlad seznamu patentů:

Vysokootáčkový čtyřválec do V - (1907/1908 Lancia Alfa)
Přívod směsi přes stojící ventily - (1909 Lancia Beta)
Blok motoru s odnímatelnou hlavou válců - (1909 Lancia Beta)
Trojnásobně přestavitelný sloupek řízení - (1913 Lancia Theta)
Řetězem ovládaná převodová brzda (1913 Lancia Theta)
Vícelamelová suchá spojka (1913 Lancia Theta)
Patentované ocelové disky (1913 Lancia Theta)
Patentovaná konstrukce V6motoru
Příprava směsi pro V12 motor pouze jedním karburátorem (1918 všeobecně)
Rozvody v hlavě motoru (1921 Lancia Dikappa)
Brzdy na všech čtyřech kolech (1922 Lancia Trikappa)
Samonosná karoserie (1922 Lancia Lambda)
Nezávislé zavěšení kol (1922 Lancia Lambda)
Hydraulické tlumiče (1922 Lancia Lambda)
Zavazadlový prostor začleněný do karoserie (1922 Lancia Lambda)
Pružné uložení motoru (1931 Lancia Astura)
Protiběžně otevírané dveře bez podpěrného B sloupku (1931 Astura)
Hliníková pouzdra klikové hřídele (1937 Lancia Aprilia)
Blok motoru odlitý do jednoho kusu (Monobloc)
Konstrukce vidlicového motoru s úzkým úhlem sevření válců (1928 všeobecně)
Ve dvou rovinách přesazená kliková hřídel
Patent na přímou montáž motoru do nosné karoserie
Patent - šikmé rameno zadní nápravy (1947 všeobecně)
Hydraulický napínák rozvodového řetězu (1950 Lancia Aurelia)
Teplotně řízená žaluzie k řízení průchodnosti před chladičem (1950 Lancia Aurelia)
Patentované V6motory s úhlem sevření válců 60° (1950 Lancia Aurelia)
Pohon vačkových hřídelí rozvodovým řetězem s hydraulickým napínákem (1950 Lancia Aurelia)

_________________
Lancia Kappa Coupé 2.0t 16v
Lancia Kappa SW 2.0t 16v
Lancia Lybra SW 2.4 JTD


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 14:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 19, 2007 09:26
Příspěvky: 408
pěkný vlákno. kde jste ty patenty vyštrachali? nebylo by k sehnání o italech obecně?

_________________
Alfa 159 SW 2.4 JTDm


Nahoru
   
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte úno 17, 2009 15:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned zář 02, 2007 22:45
Příspěvky: 688
Bydliště: Praha 9
daval jsem to tedy cist v praci a konecne mam klid vzhledem k patentum ale zase slysim proc je teda wolksvagen auto roku a ne Lancia atd uz me ser*u :)

_________________
Lancia Kappa 2.0 20ventošu stara laska nerezavi
Suzuki GSX-R 750 SRAD 100KW Vyladenej special
EX-Lancia Delta HPE 1.6 16v 1998
EX-Lancia Kappa 2.0 20v 1994
EX-Kawasaki ZXR 750L 88KW SuperBike


Nahoru
   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma  Odpovědět na téma  [ 74 příspěvků ]  Přejít na stránku 1 2 3 4 5 Další

Všechny časy jsou v UTC+02:00


Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Český překlad – phpBB.cz